Saturday, June 26, 2010

bagi tajuk please ?

Assalammualaikum .
Saya kembali berbicara bersama anda .
Saya tidak mempunyai perasaan lagi untuk taip pasl
entri harini . bosan kali ?
bengang + marah + tension + etc .(alamak!)

Apa anda rasa jika hidup kita tiada warna ?
bosan bukan ? nahh ! sama jugak jika kita tidak
punya perasaan . Haiwan juga punya perasaan .
grrrr ! tapi hidup harus diteruskan .
(tak rasa mcm Faizah tgh merepek ke?) haha :)
Ini berlaku bila kita sedang bosan .

Penting !
Saya sudah punya kredit :)



Lihat tu ↑↑↑
rantai kunci Helang . Saya beli ketika di Langkawi .
Motif ?
Yang elok rupanya , saya punya .
Yang patah sayapnya , Muhammad Faizikri Azmi yang punya .
Lihat ! Betapa ganasnya adikku xD
Rantai ni sudah saya berikan kepada teman-teman rapat ,
termasuk DIA .
Maaf kepada awak . Sebab saya terlupa kepada awak .
Insyaallah jika saya berkesempatan pergi lagi ,
saya janji saya tidak lupa akan awak !
Jangan Risau :)

No comments:

Post a Comment