Monday, June 28, 2010

Assalammualaikum .
Sedang saya bertwitter dan menonton tv ,
saya terlihat muka adik perempuan Lindsay Lohan ni iras-iras siapa ?
nah ! muka Ali Lohan ni iras-iras Nur Syafina Musa :)
Teman baik saya . Dua-dua punya hobi yang sama .
Menyanyi . Lalalalala . Do Re Mi Fa So La Ti Do ♫
Hahahahhahahahah !



Pina Musa


Ali Lohan


Jam menunjukkan sudah pukul 12.53 minit pagi .
Saya masih lagi bertwitter , bersembang dengan pieqa , berblog dan menonton tv .
Wah banyak saya buat dalam 1 masa :)
Dalam masa yang sama , saya terfikirkan sesuatu .
Warna apa yang sesuai untuk bilik tido saya ?
Awak boleh tolong saya ? oh TOLONG !
Ini antara warna yang menjadi pilihan saya .






Saya suka warna ni . NAK !


*
*
*
*
*

Saya suka mencari wajah-wajah seiras :)
Hhahahha tkde kerja namanya :p
post saya paling panjang rasanya .
Dan pagi keputusan semesta 2 keluar .
Berdebar-debar dada ini . Hahahah .

No comments:

Post a Comment