Saturday, May 29, 2010

flu AGAIN !

hidung yang kemerah-merahan xD



mata gatal . hey

Assalammualaikum . Hari ini hari Sabtu :)
Esok Ahad , saya perlu pulang ke Banting untuk menghadiri class teori Audio Video pada hari Isnin . selepas teori , saya pulang ke Putrajaya hingga 7th June ini . wahh ! best nye ? anw , dalam kesibukkan saya mengumpul material untuk business , saya terkena virus . ahh ! tak suka flu !! hidup tak tenteram ah . hey .

just came back from Cik Ejan's house . oh before tu , pegi makan . and before makan pegi jalan-jalan dekat Tesco . haha . beli 1 sandle ah . my sandle yg lame tu macam da nazak . mcm tunggu nak putus je . so Ma Ina bought me a pair of sandle . thanks ma !

tadi I've told YOU abt business kan ? ok itu akan saya lakukan ketika cuti sem saya selama 1 MONTH ni . act I meniaga secara online . come visit my blogshopping , click sini . blog ni akan mula beroperasi insyaallah Rabu depan . so selalu-selalu lah visit yer . kerjasama anda amatlah saya hargai . saya menjual pakaian muslimah untuk wanita dan kanak-kanak .

mau berehat ni . tc . sakit ? makan ubat tau :))

No comments:

Post a Comment