Monday, September 4, 2023

Pre-Hospitalization

Assalamualaikum.

2023 adalah tahun yang aku sendiri tak boleh nak jangka. Dulu, aku pernah terfikir setiap kali melawat orang dekat hospital. EVERY SINGLE TIME. Tanpa diduga, waktu tu tiba lepas kejadian naik ambulance tempoh hari. So, haritu doktor ada suruh untuk aku buat scope perut since semua orang tak tau punca aku jadi macam tu. Jadi, ada satu haritu, aku pergi hospital and bagi date untuk warded.


The day aku pergi jumpa doktor untuk planning scope. nervous. padahal belum jumpa sesape lagi. hahaha. biasalah faizah memang begitu. asal pergi hospital, nervous lah, tak boleh makan minum sebelum selesai lah.

      

Jadi pada 14/7 malam, aku masak bubur (gambar atas) untuk bawak bekal esoknya tapi aku memang tak reti masak bubur nasi. Walaupun dah banyak kali buat tetaplah takda confident 😂 tapi jadilah kot. Walaubagaimanapun ......


15/7, aku kena masuk ward pada jam 5pm tapi pagi tu aku masuk office untuk siapkan kerja-kerja sebelum aku cuti yang aku sendiri tak tau berapa hari tu. Just standby lah macam biasa. dan disebabkan aku takda confident dengan bubur yang aku masak malam tu, aku keluar rumah awal dan SINGGAH MCD ye untuk beli bubur for lunch! hahaha gigih!

Kadang-kadang macam sia-sia je masak. HAHAHHA. tapi  jangan risau, bubur tu habis aku makan sorang. Cos aku makan je lepas masak, breakfast, and before pergi hospital. Alhamdulillah.

Then to hospital we go ...

No comments:

Post a Comment