Thursday, September 7, 2023

Gastric

 Assalamualaikum.

Goooood morning everyone. Tbh, tak best nya rasa kalau selalu sangat on medical leave ni. Tapi tu lah, aku tak sure orang lain macamana but for me, lepas covid, macam-macam terjadi.

Tak pernah-pernah naik ambulance, kau merasa. Tak pernah-pernah warded, kau merasa jugak. 

MC lama ni aku pernah rasa masa sekolah je masa aku tengah on going ubat TB. Lepas dah free TB, dah discharged, aku tak pernah cuti lama. Kalau accident pun, just 2-3 hari.

Wahh sekarang bukan main. MC tu macam bff nowadays. Apa yang aku risaukan, orang ingat aku main-main sakit tu. tbh, aku bukan orang yang suka cuti if kau kenal aku. Sekarang ni, salah sikit, haaa mulalah badan buat hal. Hmm aku tak suka tapi aku cuba tak merungut. Tapi aku takut. 

Hari-hari aku sekarang adalah bff dengan ubat. Haihh boring. Aku ingat zaman ubat dah berakhir masa aku form 4 tu. lahhh umur 30 keatas, ubat macam gula-gula dah hahahhaha. 

Oklah, aku decided untuk wfh atau mc harini cos ulu hati aku masih pedih since malam tadi. Mungkin triggered dengan sweet potato kot. Aku craving lalu makanlah petang semalam. Hmm aku lupa benda tu angin. Tahniah lah pejah. Kau yang cari angin tu this time 😮‍💨

Aku nak sambung buat kerja sebelum pergi klinik. Bye!

No comments:

Post a Comment