Friday, September 8, 2023

Post Hospitalization

Assalamualaikum.

HAHAHAHH cerita pasal scope je sampai 3 entri. Biasalah selagi boleh kan 😅 

Aku dapat cuti 10 hari termasuk hari aku warded and memanglah seronok tapi dalam masa yang sama aku stress sebab aku tinggalkan 2 shipments dengan D and E. Nasib baik aku dah prepare semua so takdalah takut sangat walaupun aku takut jugaklah if ada salah ke atau apa-apa yang aku terlepas pandang.

 

Jadi pada 24/7, aku kena pergi hospital untuk dengan doc explain pasal scope. Adalah dalam 10 ke 15min jumpa and discuss doc explain itu dan ini. Alhamdulillah aku free cancer. Benda paling takut tapi if tak jaga, aku boleh dapat tu. Harap-harap taklah.

Selesaikan semua perkara dengan CC, kiteorang decided untuk brunch dekat cafeteria. heheh. Aku makan lasagna and FANS makan lempeng sambal tumis. sambal dia bapaklah pedas. terkejut perut aku. lasagna aku bawak balik sebab banyak gilaa. memang puas hati lah.

Sekian sahaja cerita hospital saya. Bye!

No comments:

Post a Comment