Tuesday, November 7, 2017

This Is The Best !

Assalamualaikum.

Disaat dan ketika ini, aku sedang merancanakan sesuatu untuk diri aku sendiri. Apakah? Well, nama pun masih merancana, kan.. Jadi haruslah RAHSIA. Hahahah padahal aku pun tak tau apa benda. Cuma plan dalam kepala je kan sebab takda banyak kerja sangat hari ini. 

Ujah pun reply skype kemain lambat. So redha dengan mak Naupal tu.

Dari hari sebelum November lagi, aku dah berjinak-jinak masuk office lambat. Kenapa? Mengapa? Sebab keadaan cuaca yang tidak mengizinkan aku datang awal seperti tahun pertama aku kerja. Gila pukul 7 aku dah terpacak dekat pintu. Bukan gigih ya anak-anak, itu namanya redha sebab tumpang Baba. Takda lesen masa tu. 

So pagi tadi kiranya paling lewat sampai; around 10:20 am macam tu. Hampir 2 jam ok dekat rumah. Hujan rintik-rintik air bergelora, aku terus siap-siap, then pecut. Siap ada accident dekat corner highway rumah aku. Myvi pulak tu. Bawak laju lettewww. Pemandu pun nampak macam ok je, tersenyum je aku tengok =.=

Dan aku sempat tapau pau dua biji sebab biasalah Pejah, even pagi dia dah makan nasi berlaukkan kari telur dengan ikan goreng pun, dia tetaplah lapar sepanjang hari -_____-"

Redha jelah.

Masuk office terus siapkan apa-apa yang patut. Then check website KPT nak tengok dorang ada update ke tak and alhamdulillah gais, seorang Pejah kini tidak bergelar penghutang lagi. Phewwwww alhamdulillah ☺



Nikmat apa lagi yang nak didustakan ini ....

Memang gembira tak terperi lah aku kan walaupun tengah menahan mata mengantuk sebab sepanjang hari sejuk, pastu cuaca elok je untuk tidur walaupun bila keluar terasalah panas-panas ittewww :D

Terasa nak makan kek untuk celebrate lah ☺

No comments:

Post a Comment