Wednesday, November 1, 2017

Bebas.



Assalamualaikum.

Basically aku tengah melepak depan pc sambil update code-code baru untuk code file aku. Jadi nya takdalah lepak sangat. Eh apa aku ni? Biasalah dah petang, dah mengantuk, cakap pun dah mamai. Gila betul sekarang sambil bawak #PurWhi pun boleh menguap. Kau rasa?

November, tak ada yang special pun selalunya tapi TAPI untuk tahun ni, dia special sikit. Nak tau kenapa? Aku bakal bebas dari KPT! Yahoooooo penantian selama empat tahun. Yaaa lama. Aku memang suka peram lama-lama. Bila dah rasa lama sangat baru macam 

Eh apasal lama sangat?

Terus buat calculations, nak cepat-cepat habis bayar. Alhamdulillah bulan terakhir telah tiba. Insyaallah aku akan selesaikan dalam bulan ni :) Tak sabar. 

Lagi apa? Hmm rasanya tu jelah kot. Seronok. Hari-hari tengok balance dekat website KPT. Dan aku baru Google next step lepas habis bayar KPT. Hahahaha padahal aku boleh je call nanti tapi yes, preparation tu penting untuk seorang Faizah. Walaupun kadang-kadang dia tak ikut pun apa yang dah diplan tu tapi ada aku kisah? Janji aku dah tau awal-awal apa aku nak buat NEXT!

Kat luar tengah hujan. Hmm macamana aku nak balik? Ok redah. Ya. Redah T___T

No comments:

Post a Comment