Thursday, September 15, 2016

Happy Birthday Lee Jungshin !

*** birthday shoutout ***

 Happy 25th / 26th Birthday Jungshin!
 


Wow! Terkejut tak? Selain Aliff Aziz, Akim, Yonghwa, Nana Mahazan, Hanis Zalikha, tiada siapa lagi yang aku pernah wish dalam blog. Hahha. Keji sangat memilih! Eh masalahnya sukati aku lah nak wish birthday siapa. Takda siapa baca pun. Mereka pun mungkin tidak membacanya, jadi why bother? HAHAH!

So yang baru join namelist kat atas tu, tak lain dan tak bukan, our Jungshin! Wehooo~~ Salah satu sebab drama dia tengah on air dekat TVN sekarang, jadi support sikit by update kat blog. Hahah memang takda kena mengena tapi eh why bother why bother lah weh? -.-

Kalau aku wish panjang lebar pun, dia tak faham Bahasa Malaysia dan dia mungkin takkan ke blog aku jadi ....

Do watching Cinderella and Four Knights !!

Semakin hari semakin mantap, semakin menyakitkan hati dengan perangai Kang Ji Woon dan Hye Ji itu. Aku rasa nak lempang je. Hye Ji ni semua orang dia nak. Hyun Min dia nak, Ji Woon dia nak. Eh Seo Woo dia taknak ke? Haa stress!!

Ji Woon pun satu hal. Hati tak tetap!!

HAAA SAKIT HATI TENGOK DRAMA NI !!!

 

1 comment:

  1. ooo minat dia ni ya... sweet apa..

    ppsttt.. jemput join giveaway mia ya... http://www.mialiana.com/2016/09/giveaway-3d-gold-stemcell-serum-my.html

    ReplyDelete