Wednesday, September 7, 2016

Biarlah ia berlalu ...

Assalamualaikum.

Hi!

Pagi ni aku rasa bersemangat betul. HAHAHA. Eh belum pape dah gelak melampau? *usap dagu* Well bangun je pagi, sejuk je rasa. Haaa hujan rupanya. Tapi sikit pun aku tak dengar guruh ke apa ke, which is aku memang tidur lena lah malam tadi. Tapi (lagi sekali) aku tak rasa pun aku tidur lena lately sebab entah, ada je tak kena. Position aku tidur 360° ! Hebat sungguh hebat. Jika ada sukan tidur, mungkin aku akan turut serta. Kah! Merepek apa pagi-pagi -.-'

Breakfast dengan adik-adik, Zikri je takda sebab dia dekat asrama. Goreng cekodok and makan roti sambil minum susu dengan air sejuk. Fuhh perut kembung weh. Kenyang gilaaaaaaaaaa! Semoga Achik dengan Adik dekat rumah bergembiralah. Adik mungkin bergembira. Hahaha.

On the way pergi office singgah 7eleven, biasalah dah cukup bulan untuk topup apa-apa makanan dalam laci dekat meja office ni. So dalam kepala dah decided nak beli asam dengan air je. Sebab rasa dahaga sangat. Mungkin tadi lepas minum susu aku tak minum air sejuk, so rasa dahaga lah kan ..

Tadi fikir dua barang je kan? 2 BARANG. 2 BARANG. 2 BARANG .. !!



5 BARANG yang aku borong!!! Kau tengok kau tengok!! Memang aku tak bolehlah. Selalu macam ni, fikir lain, tapi beli lain. Semua nak dibelinya. Inilah salah satu penyebab kenapa duit aku berlalu pergi tanpa meninggalkan jejak. HAHAHAHA! 



my style of drink. Suka 

No comments:

Post a Comment