Wednesday, September 21, 2016

Cerita harini diibaratkan seperti Nasi Goreng yang maha sedap gilerrss!

Baru je reply komen Kak Sally. Takyah nak hmm sangat eh kak. Siapa suruh Il Woo senyum sampai bergegar jantung? Siapa suruh Yong jarang update diri sendiri dekat SNS? Kan dah beralih arah.. Eh kita dua-dua pun dah beralih arah kan? kan? kan? Heheh.

Nah click --> Running Man , episode yang ada dua-dua manusia ni. Dah pergi tengok sana!

Tapi semalam Yong dah update IG dia. Wow melentik kemain badan, padahal main basikal je pun. View sumpah lawa.

Eh, Assalamualaikum. Hi! Tetiba terlupa nak bagi salam. Excited nauu bila cerita pasal Il Woo. Excited dia sama macam cerita pasal Yong dulu. Biasalah pejah. Pejah kan?!

Currenlty aku tengah update code produk company aku. Banyak jugaklah, ni baru siap separuh. Other than that, aku memang totally free. So aku boleh bebual, berbalas whatsapps, dan seangkatan dengannya. Eh siap makan dengan penuh kegembiraan diwajah ambo ni weh. Hahah. Biasalah Pejah dengan makanan berpisah tiada. Tiada walau seinci gitteww :p

Haa sebab rasa macam takda kerja, tu yang terhasil satu entry pada jam 3.30 pm ini. Walhal aku takda benda pun nak share. Nak transfer gambar pun malas. Nak bergerak pun malas jugak. Hmm makan je aku rajin. Terpaling rajin!

Shir dengan Lesung busy kemain. Penuh paper atas meja. Eh waktu-waktu aku busy dah berakhir dengan jayanya sebelum cuti haritu. So sekarang aku mampu tengok tapi sikit pun tak iri hati dengan kebusyan mereka. Rasa seronok je. HAHAHAHA eh gelak pahal?

Haa Dayah bagi chocolate cheese cake. Dah setel pun makan masa kat gym tadi. Pastu ada dua keping Subway cookies jugak. Ramai kata cookies ni sedap, manis tapi tapi tapi aku rasa biasa je. Tak manis pun?? Okay jelah ni. Oh flavor Choco chip and m&m. Orang kata ni recommended flavor. So thanks Dayah.

Lastly, sebab takda cerita yang khusus, jadi terhasillah cerita nasi goreng. Bahan utama adalah komen. Bahan-bahan lain seperti cerita Yong dan Il Woo, code dan kerja. Oh dan cookies. Hahah memang OUT sungguh. Ni jawapan untuk soalan Kak Sally akan datang yang aku tau bakal menyusul nanti. Hehehe

No comments:

Post a Comment