Friday, December 20, 2013

RunningMan

Assalamualaikum.

Aku ni takdalah minat menggila dengan Korea stuff ni. Serious! Sebab aku rasa macam 
Laaa Korea je pun. Boringgg ...
Okay itu persepsi aku yang dulu. Sebelum aku diperkenalkan dengan RunningMan. Masa aku dapat semua video RM dalam hardisk, aku tak tengok pun. Okay adalah tengok itu pun 1st episode je, lepas tu non adoo aku nak tengok. Balik-balik aku ulang dua drama Korea dalam hardisk tu. Itu pun terjebak lepas aku tengok A Gentleman Dignity dekat NTV7. Then tanya KakAtin (sebab dia peminat tegar Korea) dia ada tak drama ni sebab aku tengok dah separuh jalan dekat tv dan dia cakap ada. Apa lagi, terus passing hardisk lerr.

Lepas A Gentleman Dignity, aku terjebak dengan Playful Kiss pulak. Ni terjebak sebab bosan, dan terbukak 1st episode dan ternampak Baek Seung Jo. Hhaah terus jatuh hati. Ehcehcehh poyo sangat ni.


Lepas tu, baru terjebak dengan RunningMan. Mula-mula ingat bosan sebab bagi aku episode awal-awal tu semua bosan. Macam ..
perlu ke aku gelak ni? Tak kelakar pun. Apa yang best sangat cite ni??

 Luls. Aku terus tengok episode 20 keatas. Okay dah best. Penat aku tahan gelak. Aku paling suka part dorang kena makan. Macam kelakar gila!


 Atas ni adalah episod aku baru tengok malam Rabu lepas. Kelakar episod ni. Mencari King macam tu lah. Dorang kena buat Kimchi dan episode ni kena tengok! Lupalah pulak episod keberapa, cari jelah okay?

Aku macam kehabisan idea. Kbai.

No comments:

Post a Comment