Monday, December 2, 2013

Mereka adalah SAHABAT.

Assalamualaikum.

Memang mood nak bercerita tentang sahabat handai je sekarang ni. Selalu tulis nama tapi takda gambar. Memandangkan ada diantara mereka letak gambar kami berempat sekali gus, marilah kita bercerita tentang mereka. Jadi, marilah kita berkenalan dengan

Pina Musa : Zera Sharudin : Qaqa Din


Macam korang tau, mereka ni bestfriend aku since sekolah. Aku kenal Teyka dulu baru kenal Pina dan baru kenal Zera. Boleh? So aku dah kenal Teyka around 12 tahun, Pina around 6 tahun dan Zera around 5 tahun. Tapi aku rapat dengan dorang ni masa form 5. Hahah. 

Bila Zera amik inisiatif mengupload gambar-gambar tu di insta, aku pun tergeraklah nak buat sama walaupun lambat berminggu-minggu. Tu maknanya aku rindukan korang weh! Dua dekat Ganu sana, Pina je ada kat sini tapi well said, kami jarang jumpa unless ada event yang melibatkan kami. Wahh event sangat. 

Zera dengan Teyka (Qaqa lettew) ni belajar kos yang sama. Marketing kalau tak silap aku. Masa diploma sorang kat Shah Alam and sorang kat Perak sana. Bila sambung degree, baru dua-dua dapat UMT. Tapi Zera masuk dulu, then baru Teyka join. So sekarang berkepitlah dua makcik tu. Aku macam jeles bila Zera tweet ni



Memang boleh bikin gaduh ni! Hahhaa. Dorang balik sini tahun depan. 
Teykaa! Bila nak makan burger Abg Burn ni weh ?!!
Pina sekarang belajar lagi. Amik degree Graphic dekat MSU. So ladies, good luck untuk final. Ada rezeki, kita jumpa eh? Nak makan burger and gosip hangat panas meletop vavavoom ni. hahaha

Okay korang. Ini baru satu. Ada lagi bab dua dan mungkin ada bab tiga bakal menyusul. Korang tunggu jelah. Itupun kalau aku rajin nak berceritalah. Hehhe. Next aku nak cerita bestfriends yang digelar sebagai Geng Pondok. Okay yang ni Teyka masih ada dan terlibat. So tunggu jelah eh.

Mood: Rindu
Ok babai.


No comments:

Post a Comment