Friday, November 1, 2013

Kawan sekolah kita kawin esok!

Assalamualaikum.

Minggu ni memanglah aku superduper bz mengalahkan menteri. Chop! Bukan minggu ni je, hari-hari atau setiap masa aku memang biziiii. Hhahaha. Minggu ni bz siapkan design untuk kotak dan leaflet untuk produk office. Huishh sampai aku mintak bantuan idea dekat sahabat handai lah sebab aku kalau tak dapat bergerak, otak tak berkembang. hahha nak puihh aku la tu en? Serious. Aku kena banyak berjalan atau tengoklah apa-apa, baru boleh dapat idea.

Tapi kalau dekat office, nak berjalan dekat mana? Toilet? Hmm boleh jugak. Lama sikit, kang orang cari 'Nor mana? Izah mana? Faizah mana?' See! Almaklumlah aku ni kira orang penting jugaklah. Laa tak caye ke? Percayalahhh *nyanyi lagu siti* Yelah, taknak percaya, nasib koranglah...

So design leaflet dengan kotak dah selesai. So tinggal baki-baki nya lagi je ni yang aku dah bajet akan siap insyaallah by 15hb. Mudah-mudahan siaplah segala artworks atas meja ni. Aku dah tak sanggup nak tengok Ai lama-lama dah. Hahhaa.

Anw esok kawan sekolah merangkap kawan satu blok masa aku duduk Presint 8 kawin. Alhamdulillah jodoh dia dah sampai. I'm happy for you Zulaikhaaa! Insyaallah takda pape, esok aku pergilah kenduri. Member masa sekolah, semua duk tanya pergi ke tak bagai. Hahha. Ada yang lepas sekolah, aku tak jumpa langsung. So dorang pun berharap dapat jumpa aku yang bz ni. Hhehe. Berharaplah sangat *mata keatas, tangan kebahu*


Gambar dengan cerita diatas memang takda kena mengena langsung! Hahaha aku jumpa gambar ni masa tengok dekat fb aku tadi. Mak i tag uolls then tak perasan. Hehhe. Teruslah letak sini. Ni masa kawin KakAyu kat Taman Botani haritu. Aku ada update pasal wedding dia. Korang boleh recheck balik. Aku malas nak layan manja-manja korang ni dengan meletakkan link. Hehe aku kejam harini. 

Memandangkan esok Deepavali, aku macam tak boleh masuk dengan lagu kat office ni. Pagi tadi ada lagu apa ntah, diikuti dengan lagu Kuch Kuch Hota Hai, ha ni tengah berkumandang lagu Mohabbatein pulak. Dekat Redfm pulak tu. 1 Malaysia betul radio ni *thumbs up*

Okbai.

No comments:

Post a Comment