Wednesday, November 20, 2013

Ia sangat menyeksakan !

Assalamualaikum.

Sedang aku membuat kerja sambil membaca travelog SUPERMENGMALAYA , aku sesajalah scroll Twitter. Hmm ada twithandle Yummy! , okay terus click. Masyaallah semua gambar makanan. Meh aku tunjuk sikit ...






 





Amacam terliur tak? Aku yang tengok ni pun dah terliur, apa tah lagi korang. Hahha. Aku memang teringin Chicken Wrap tu. Kat McD ada lagi rasanya? Tapi sampai sekarang aku tak berkesempatan nak makan. Bz sangat aku ni. hehhe. Teringin Y___Y

Kat office sejuk dan aku telah menyiksa perut / tekak / mata aku dengan gambar-gambar makanan yang vavavooooooom ni. Ahhhh keji sungguh. Kesian perut / tekak / mata aku terseksa. Hahhaa.

Yang ada kat atas meja ni biskut mini ala-ala cap Hup Seng tu, dengan dua ketul coklat pemberian officemate. Marilah kita bersyukur T_____T

Kbai.

No comments:

Post a Comment