Wednesday, November 13, 2013

AF2013 - Aisyah Aziz (Week9)

* Iklan tidak berbayar nak lalu sekejap *
AFUNDI3/5/10/20AISYAH dan hantarkan ke 32777

Bagi minggu penentuan / minggu separuh akhir / minggu ke9, pelajar-pelajar #AF2013 diberikan tugasan membawa dua lagu. Salah satu dari lagu tersebut ber genre ROCK.

Carta peratusan pada awal konsert menunjukkan yang Nabila mengungguli carta manakala Aisyah ditangga terakhir. Carta peratusan berubah dari semasa ke semasa. Memang kalau kita tengok dekat twitter, semua gerak gempur undi nak calon fav masuk final. Cuak memasing. Hhaha!

Dah nama pun sticky post untuk Aisyah, jadi haruslah cerita pasal Aisyah kanss. Hhehe. Kalau ada watak lain, tu semua sampingan je. Hahha! Okaylah taknak merepek sangat. Idea pun takda nak tulis apa ni. Btw post sebelum ini dah update lagu baru Aisyah which is Mimpi by Faizal Tahir. Jadi anak didik FT sekarang. Wow!


Persembahan untuk pusingan pertama - Matahari.
Matahari pernah dinyanyikan oleh Rubisa AF7 
ketika konsert mingguan AF7 #FaktaAF


Respons yang baik oleh semua juri untuk persembahan Matahari. Walaupun ada yang kata baju Aisyah pakai tu macam baju tidur (Yana cakap) tapi baju tu langsung tak dikritik oleh juri. Hhahaa. Bak kata Edry 
Aisyah ada identiti pada suara. Kita boleh tau ni lagu Aisyah.
Bak kata Sharifah Amani pula 
 Vote for QUALITY !

Persembahan untuk pusingan kedua - Suci Dalam Debu


Saleem membuat kejutan dipertengahan persembahan Aisyah. Hmm rasanya untuk lagu Rock, semua pelajar mendapat kejutan dari legend. Persembahan yang sangat wow oleh Aisyah. Rata-rata tidak percaya bahawa Aisyah boleh menyanyikan lagu rock dengan baik. Everyone loves her performance! Aww sampai bergaduh manja atas pentas bila semua nak I Love You dengan Aisyah. Hahha!

Anw pada malam Ahad lepas, Aisyah sudah buat yang terbaik untuk #TeamEsah . Tahniah kerana dapat masuk ke peringkat akhir. Buatkan lebih bagus dari sebelum ni kerana minggu ke10, minggu yang dinantikan oleh Aisyah kan? So buat yang the best untuk semua orang terutamanya keluarga dan #TeamEsah . You've a good voice and insyaallah kalau ada rezeki, awak akan jadi juara ikut jejak langkah abang. I know you can do it ! Good luck dearest :)

## Undian AFMasuk dibuka pada hari Isnin dan berakhir semalam (Selasa). Tahniah kepada Azhael kerana layak ke finall.

Lagu Aisyah untuk minggu ke10 :)

Lebih Indah - Dato' Siti Nurhaliza
Mimpi - Aisyah Aziz

Jom semua pakat-pakat AFUNDI Aisyah ^^
AFUNDI3/5/10/20 AISYAH dan hantarkan ke 32777

#TeamEsah #TeamAisyah #Aisyahaf2013


KONSERT MINGGUAN

Setiap Ahad - 9 Malam

AF BUZZ, DIARI AF DAN TGIAF

Setiap Isnin hingga Jumaat – 9 Malam

No comments:

Post a Comment