August 1, 2024

Bride Vibe

Assalamualaikum.

Last week (probably), ada orang suruh aku join the bride vibe dekat story instagram.

As korang tau, rasanya aku takda share pun banyak gambar kahwin sebab aku tak confident dengan gambar tu. HAHAHAHA.


Aku suka the look, baju and accessories because this is what I dream of. So suka 😍

Baju tu memang banyak kisah. Penuh tangisan dari waktu alter sampailah a day BEFORE nikah. Fuhhh. Alhamdulillah ada butik yang boleh tolong and terpaling mudah bekerjasama. Syukur sangat.

Apa yang aku takda confident tadi tu? 

SENYUMAN
Ya ampun, aku ni memang akan nervous melampau bila ada orang depan mata. Bila senyum je, menggigil ye mulut tu. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH.

Even sampai sekarang pun, aku takda confident ni. So janganlah suruh aku senyum or berdiri kat depan (orang pandang). Terima kasih sahajalah.

Dah lah, bye.

No comments:

Post a Comment