Thursday, April 7, 2022

Suatu Ketika Dahulu ..

Assalamualaikum.

So pagi ni saja checking on my THREAD by ZALORA ni. Lamaaaaa dah tak contribute story dalam tu. Kekangan masa yang sangat-sangat mencemburui aku kita. HAHAHAHA padahal malas, saja kata masa cemburu lah apa. 

Tiga tahun rupanya aku berkecimpung dengan Zalora ni. Dari bujang, sampailah membawa ke satu lembaran baru, yakni percintaan 😝 Hujung-hujung tu dah sibuk bercinta, takda masa nak story apa-apa dah. HAHAHAHA. Last post pun tahun 2019, tahun aku tengah rancak preparation nak kahwin, last-last kena postpone sebab PKP 😅

Lepas tu memang aku senyap dah dari menulis dekat THREAD. Mood pun dah kelaut. Then aku dapat email dari Editor kalau aku nak teruskan ke tak, tapi aku hanya mendiamkan diri. Sebab aku sendiri tak sure, aku nak teruskan atau tak. Aku suka menulis bila aku in mood.

Tbh, menulis ni seronok. The way aku express diri aku adalah dengan menulis.

Kalau tak seronok, takdalah blogspot ni aktif untuk tahun ke 14. Alhamdulillah.

Ok, aku dah bosan balik. HAHAHAH.

Berbuka apa gais?

No comments:

Post a Comment