Wednesday, February 24, 2021

supriseyourlovebywalawey

Assalamualaikum.

Gais, aku ada jumpa satu surprise delivery yang super berbaloi and paling penting, dia boleh buat mengikut budget korang! WOW!

Korang nak dia buat lain dari kebiasaannya pun dia takda hal. Bagilah idea apa pun, dia boleh buat yang paling power untuk korang. WOW lagi!

Aku pernah guna service dia, eventho last minute, dia ok, dia terima weh! WOW WOW WOW!

 

 

Yes, for Adik's 12 Birthday! Aku request around 12pm, sampai petang tu. Alhamdulillah penyelamat aku masa tu. Cuma bagitau berapa budget, apa yang penerima suka, dia akan cuba untuk carikan.

Bukanlah flower / chocolate bouquet je yang dia boleh buat, tapi korang nak buat hamper pun dia onzzzz! Nak bagi biskut dalam tin ke, air kotak pun dia takda hal. Korang just bagitau idea and budget sahaja. Semuanya bisa diatur.


Nak tunang, kawin tapi takda masa buat hantaran? DIA PUN BOLEH BUATKAN!
Ya ampun, apa je eh yang dia tak boleh buat?
HAHAHAHHAHAHAHAHA

If korang dah excited, aku lagi excited nak share dengan korang service surprise delivery yang paling havoc 2020/2021 ni. 

Korang boleh check it out her instagram;
 
 

 
Surprise your loves one today! 💗

No comments:

Post a Comment