Thursday, January 21, 2021

From Stranger To Husband For Life 👰🤵💖

Assalamualaikum.

Gitu tajuk tak menahan. Basically aku takda nak cerita secara details pun sebab aku malas nak edit gambar satu persatu. Itu pun aku berfikir nak letak gambar masa malam berinai and nikah ke tak sebab aku rasa selebet gila. Hahahaha. 

Gambar diatas adalah pada malam berinai. Semua busy menyiapkan persiapan terakhir sebelum hari kemuncak. Bertemakan warna hitam, haaa semualah berjubah kecuali Ma. Hehehe tapi masih mengekalkan warna utama yakni Hitam. Eh jap, budak dua orang kat depan tu kenapa? 😏

Our first picture together as Husband & Wife! Alhamdulillah 💗

TERPALING PENTING untuk Walimatulurus kiteorang. Terima kasih Baba, Ma, Mama, Ayah. Macam-macam hal yang jadi masa nikah. Dengan Baba nervous. HAHAHA. 😂

Then we met again after 2pm. Solat Jumaat guys!


I married to the love of my life. Syukur, Alhamdulillah. My heart is full.
Indeed, Allah S.W.T is the best of planner 💞

Outdoor session!
Banyak gilaaaa gambar yang kiteorang bertentang mata. Gugup!


Meet my husband, FANS, everybody 😒 and his favourite pose style.
Aku geram je kat tepi tu 😏

Anw, thanks abg Sufii ambil gambar sanding kiteorang.

Maka dengan ini, tamatlah sudah gambar kahwin. Wahahahah simple siot! Kalau dulu, habis penuh satu album aku share dekat blog. Itulah, nama pun DULU. Sekarang lebih privasi. KONONNYA lah 😂

Kalau dimasa-masa akan datang aku rajin, aku update lagi gambar-gambar lain.
Bye!


p/s: Majlis weolls buat dua (2) hari ye. So basically kita nikah on Friday and sanding on Saturday.

No comments:

Post a Comment