Saturday, June 13, 2020

29th Birthday.

Assalamualaikum.

HAPPY 29TH BIRTHDAY, FAIZAH AZMI!!

OMG, dah hampir ke 3seriesssssss. Sungguh tak percaya dan kalau boleh taknak percaya. HEHEHE. Well ada ke orang yang nak percaya once umur dia semakin meningkat? No one ok.

So my birthday ended 9.20 pm tadi. YES, TADI sebab ada orang buat surprise dengan tanya aku suka minum Nescafe flavour apa. Dan aku dah dapat bau dah kalau orang buat surprise dekat aku selalunya.

Ok, jom aku share apa yang terjadi semalam ... eh tak tak, bermula Khamis walaupun birthday aku semalam 12 June.

1st cake - HR

Thank you HR. Tengah tengok youtube tetiba HR datang terjah meja bagi bungkusan. Kita goncang kotak tu, eh dia terkejut lalu berkata "eh jangann ..." HAHHAHA kelakar je HR ni.

2nd cake - Parents
(actually cake sama dengan HR)

Ok, ni lagi kelakar. Normally aku memang boleh bau if family aku buat surprise. Aku ada tweeted semalam pasal ni and guess what, aku masuk bilik Ain and Busu tengah pegang kek and terkejut lama then "Happy Birthday Faizah!" HAHAHAHHAHA kelakar gila.
Thank you Ma Baba dan semua orang.


3rd cake - Brothers

Thank you Brothers. Actually aku request BR cake sebab aku memang suka gilaaa ice cream. Bila date semakin dekat, aku tukar fikiran dengan request 1 slice of Butterfly Pea Lemon Cheesecake by Secret Recipe, my current fav. Then balik dari rumah Opah, Zikri balik kejap, katanya nak hantar barang. Sekali haaaaaa ice cream cake! phewww happy tapi serba salah 😬😋

Pheww 3 cakes gaisss! Macam artis woii. HAHAHAHA

Ok kita beralih kepada barisan hadiah yang diterima.

 Thank you, E!

In any storm, I refuse to sink because I believe that faith is in my hands
and I will reach the peaceful shore, as I want - ML

Thank you!

I've been eye-ing of this camera since ages!
Finally, it's MINE!

Thank you!

Last but not lease, ku ingatkan Zahirah, Hale dan Farah adalah orang terakhir.
Oh rupanya bukan ya.

Thank you, Bet!
 
Tiba-tiba tanya which Nescafe's flavour sedap then mintak alamat rumah. HAHAHA  


Thank you, FAMILY.
Thank you, FANS.
Thank you, BEST FRIENDS
Thank you, COLLEAGUE.
Thank you, EVERYONE.

No comments:

Post a Comment