Friday, October 4, 2019

Bollywood again!

Assalamualaikum.

Kembali kita ke bulan yang baru untuk 2019 ini. Gila sekarang, sebulan satu entri je. September langsung takda. Sumpah pemalas sekarang nak update apa-apa. Even Editor email pun aku tak reply. Aku takda masa weh nak buat apa-apa pun.

But anyway ...

Aku mulakan bulan Oktober dengan kejadian guling-guling Bollywood sekali lagi. HAHAHAHAHA macam biasalah gais, aku dengan jalan tar tu tak dapat nak dipisahkan. Alhamdulillah, tak teruk macam previous. Tapi bila mandi, tetaplah sama je kesusahan dia. Aku squat setiap hari, setiap kali mandi weh. Sekarang pinggang aku sakit namati. Gais, tetap tak kurus gais 😜

Harini aku masuk office setelah diberi dua (2) hari mc dan sepatutnya kena sambung harini tapi biasalah, aku tak betah (wow betah siot), so aku tolak mc harini. Aku nak masuk office, buat kerja yang menggunung ini. But takdalah menggunung macam Gunung Kinabalu tu. Tu over. 

Kau pahal nak over sampai camtu pejah? 

Ok, apa lagi nak borak? So far tu jelah.

Aku nak sambung buat kerja. So, bye gais!

No comments:

Post a Comment