Sunday, March 17, 2019

Sunday, sunny day!

Assalamualaikum.

17/3/2019 - semakin jarang update blog. Kekangan masa yang sangat mencemburui kitaaaa. Fuhh gittewww ayat sekali sekala bermadah helah dalam blog. Korang patut kesian column aku lagi dekat Thread. Dah berbulan tak update. Bukan takda idea, ada. Tapi sekali lagi, waktu tu takda. Kerja, keluarga, diri sendiri, eh macam-macam. Tapi ni bukan alasan sebenar. Alasan sebenar aku adalah aku malas. AHAHHAHAHAHAHA 

eh kami dah tau lah pejah


so? nampak aku kisah? HAHAHAHA aku malas and betul-betul takda masa
kata pejah kepada suara-suara itteww

Tapi takpelah, aku cuba untuk update satu article untuk bulan ni walaupun shipments back to back sampai April weh 😅 Untuk shipments kali ni, aku berharap sangat aku buat paling the best. Takda salah sikit mahupun salah banyak. Takut? Cuak? HARUSLAH! Perasaan tu wajib ada untuk setiap kali shipments 💪

Ok, basically aku just nak share apa aku tengah buat sekarang. Ye, sekarang, dihari Ahad yang panas terik ini. Hehehe.

Aku baru lepas recap semua vlog Ain Edruce. Sekarang pulak tengah tengok Di Balik Idola - Erra Fazira. Beliau cerita first time pergi audition, ketaq tangan pegang skrip. HAHAHAH weh aku pernah lalui pengalaman tu. Memang menggigil tak ingat. HAHAHHHA

And pagi tadi, sepanjang jalan ke Kuala Selangor, aku dah tengok semua videos konsert Dato Siti. Suatu hari nanti, aku nak pergi konsert Dato Siti. Yes. Forever idola dari kecil lagi 💗

Apa lagi aku nak share? Hmm.. oh yeah, berat aku taknak turun gaiss. Sigh. Mungkin sebab aku tak exercise and jaga makan. Wahahahha siapalah suruh makanan tu sedap sangat.. I is stress. Dalam kepala aku, macam-macam nama, jenis makanan sekarang. Ya, sekarang. Tengoklah gambar-gambar dibawah ini.. 

  Brownies

 Ladoo - always and forever favourite

 Kek Pisang - always favourite

 Gyudon - Haa teringin

 Popia Sira by Busu. Ya ampun teringin jugakk ..

Coconut Shake - Bukan favourite tapi gigih cari masa pergi Melaka haritu.
Bubur Merah - forever favourite 
Nasi impit kuah kacang - haaa favourite jugak

Haaa semua lah nak favourite kau ni pejah. Tapi actually banyak lagi yang aku teringin. Salmon, cendol, sushi, bubur nasi.. eh semua lah makanan kat muka bumi ni. 

Pastu gemuk, berat naik, kau kecoh. Kau pahal pejah? ðŸ˜’😒

No comments:

Post a Comment