Friday, January 5, 2018

Tiga Kali Bosan Jawabnya Gila. HAHAHA

Assalamualaikum.

Hi korang. Macam lamaaaaa tak check in sini kan? Sorry. Aku buat-buat busy lah macam biasa.

Tapi macam sekarang ni, aku betul-betul free. Ajaib bukan? Ya, itulah yang terjadi sekarang. Sampai aku tak tau nak buat apa dah. Pergi toilet je dari tadi sebab kesejukkan. Ya, aku masih di Malaysia. Jangan risau. Hehehe :D

Pandang tepi meja, ada karipap. Baiklah aku makan sebiji dan tinggal sebiji lagi untuk jam 4:30 petang karang. Kenapa tinggalkan? Sebab aku sekarang asyik lapar je. Konon azam nak kurus tahun ni (dan tahun-tahun lepas jugak) tapi hampeh. Masih dengan aktiviti dulu jugak (makan). 

Stress bukan? -___-"

Dah lah. Aku nak sign out. Tapi kalau aku bosan lagi, aku update lagi. 
HAHAHHAHAHA

No comments:

Post a Comment