Wednesday, July 19, 2017

Birthday's Wish.

Assalamualaikum.

Birthday time!

Tahun ni sama je seperti tahun-tahun lepas. Kalau tahun sebelum ni, Zikri akan celebrated dekat sekolah then baru dengan family, tahun ni pun sama ye. HAHAHA nasib kau lah Qie. Siapa suruh terpilih pertukaran pelajar? HAHAHHAA redhalah dikau disana ...

So kepada kau,


Muhammad Faizikri Bin Azmi,

Selamat Ulangtahun yang ke 17 tahun. Walaupun kita beza 9 tahun tapi nampak aku lagi muda dari kau! HAHAHAH takda kena mengena. Ok aku tau. Anyways, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki,  mendengar kata baba / ma / aku / achik, tolong jangan keras kepala macam Achik which is not good sampai aku rasa nak lempang korang dua ! Terima kasih sebab selalu teman adik dan jadi mangsa adik sebab aku kan kakak. HAHAHAH.


Oh rupanya kita ada gambar berdua. Naahh! Aku penuhi impian kau untuk letak gambar berdua sambil wish birthday. Kau kan poyo -.- Happy Birthday Zikri !
 

Oh bukan gambar berdua je ada, malah berempat ! Tahniah kepada kita berempat sebab ada jugak gambar berempat yang mana sangat susah untuk dicaptured gara-gara abang kau yang poyo ittewwww -____-"



p/s: Happy Birthday Cik Noura !

2 comments:

  1. Happy birthday la dik oii...eh...belated birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh kat koriya bosan ketteww? tak pegi tgk abg ke?

      Delete