Wednesday, June 21, 2017

Sedang berehat.

Assalamualaikum.

Di kesempatan ini, saya, Faizah Azmi ingin mengisytiharkan bahawasanya saya, Faizah Azmi, sedang berehat dirumah! HAHHAHAHAHAHAH akhirnya rebah juga. Kemain ayat rebah lah apa. Puiii. Eh tapi betullah, ada ni ha dekat rumah. Tengah belek-belek email office, edit kerja. Sesambilkann. 

Mungkin ada yang tau dan mungkin ada yang samar-samar lagi. Wahh kau ingat kau siapa Pejah orang nak kisah pasal kau?-_______________-

Ok, to be clear, eh kejap. Aku sebenarnya confuse. Aku accident atau aku jatuh motor sebenarnya. Since aku sorang je yang cedera, kiranya aku jatuhlah kan? Ok, aku jatuh motor pagi semalam on the way ke office. Aku kiranya bagi free show dekat pengguna jalan raya (highway) dengan gulingan bollywood dari tempat aku jatuh sampai ke tepi jalan. 

Kepada pengguna jalan raya, TOLONGLAH bagi signal bila nak masuk lane orang atau masuk mana-mana simpang. TOLONGLAH.

Yayayaaaa, aku sedar, aku bukak mata masa guling tu. Pheww -.-' 



Gambar pertama lepas aku rasa aku dah kuat. Nampak macam ooo luka tu je.. HAHHAHAA tekaan anda meleset ye. Macam biasa, lutut dan siku tak mungkin ketinggalan. Pasti akan join sekali, betul tak? Sooo yeah, itulah. Aku siap balik, tukar baju / seluar / kasut, then pergi klinik then masuk office ok. Masuk office tu yang paling dasyat aku rasa. Sebab aku tak rasa sakit pun. Well sakitlah, sikit. Tapi bilaaaaaaaaaaaaa dah petang, fuhh menangis beb! Sakit gila.

Anw, aku nak sambung buat kerja sikit. Malam ni nak makan tempat fav, insyaAllah. Semoga aku makan banyaklah. Kalau tak rugi. 

Dan terima kasih banyak-banyak kepada pakcik dan uncle yang tolong aku semalam. Jasa kalian berdua, amat saya hargai. Tuhan saja yang boleh membalasnya 😊

No comments:

Post a Comment