Friday, January 22, 2016

Adik, seorang beginner.

Assalamualaikum.

Okay, ni cerita Ahad lepas. Muahahahha dah nak seminggu dah cerita ni. Bertabahlah korang. Aku memang selalu lambat. Takpelah, nanti aku rajin, aku update hari-hari. Itu pun KALAU aku rajin. mihmihmihh.

Adalah budak tu kan baru dapat roller blade en? So bila ada masa je, dia mesti ajak main roller blade ni. Being me, aku malas nak turun bawah sebab dah lah cuaca sekarang panas tak ingat punya, pastu aku malas. Hhaha!

So nasib baik minggu lepas Zikri balik dua hari, so Zikri lah jadi mangsa teman adik. kekeke. Mula-mula adik ajak Achik teman. Okay dia teman, lepas tu bertukar orang sebab Achik kena pergi pasar Kajang beli nangka. Hehehe.
 

Masih seorang beginner. 

Perlukah seorang pro menunjukkan skil nya kepada adik? Eh sape pro tu? ehemmm *cough* aku lerrr !! Muahahhahaa!

No comments:

Post a Comment