Thursday, December 18, 2014

Busy to Body. Busybody!!

Assalamualaikum.

Fuhh baru free sikit lepas berhempas pulas seminggu dua ni. Harini masuk office ada satu je kerja, so dah siap pun. Sekarang nak menunggu pukul 10am untuk turun bawah, check stock. Sementara takda kerja, meh borak meh..

Weekend ni bakal jadi hari sibuk aku. Dengan dinner office, dengan kenduri kendara. Schedule is pack, pack and pack. Hahah! 

Aku masuk office harini, dengan hati yang riang riang ria okay. Awal. Pukul 8 pagi dah terpacak depan pintu tunggu pintu bukak. Dah sejam kat office, dapat tau yang ada dua makhluk tuhan ni sibuk pasal aku.

Weh, korang dua dah pahal nak sibuk pasal aku? Sukati aku lah nak pergi mana, nak buat apa, nak kerja lebih masa ke, nak cuti ke. Ada aku mintak korang tolong aku apa-apa ke? Takda kan? Oh korang nak derma cuti korang kat aku ke, camne? tell me tell me.

Korang dua tak payah nak sibuk sangat hal aku lah aihh. Buat je kerja korang yang melambak kat depan tu. Pandailah aku jaga diri kat office ni. Haishh. 

Susah betul kerja dengan orang busy body macam dua makhluk tuhan ni.

Stress.

Bye.

No comments:

Post a Comment