Friday, November 21, 2014

REVIEW: 4U2 Dreamgirl Sweet EyeLiner Pencil

Assalamualaikum.

Another review untuk korang yang memang cintakan eyeliner! Aku tak cakap ini adalah fav brand tapi yang pasti aku ada few jugak barang dari brand ni. Just love it ♥ So seperti yang aku uar-uarkan tadi, ye aku akan review eyeliner pulak kali ni. 

Dalam banyak-banyak make up stuff, eyeliner is must! Sebab mata aku tak berapa nak galak sangat kan. Pastu nak acah-acah sepet lah jugak macam adik. Haha. Rilek jangan kutuk-kutuk. Nama pun bergurau kennns :p

So inilah dia 4U2 Dreamgirl Sweet Eyeliner Pencil !!

 

Nama pun dah sweet, apa tah lagi orang yang memakainya. Tak gitu kawan-kawan? Hahah. Aku dapat ni bulan Ogos dan baru sekarang aku review. Kenapa? Sebab masa tu, aku nak tengok sama ada okay tak produk ni dengan mata aku since mata aku ni macam sensitif sikit.
 

So far dah hampir tiga bulan pakai, alhamdulillah eyeliner ni masih ada dalam simpanan aku. Which means, aku tak buang and produk ni serasi dengan mata aku. *tarik lafas lega* Fyi, eyeliner ni tak waterproof dan tak kekal lama tau. So korang kenalah selalu touch up bagi mengelakkan mata korang nampak tak bermaya. Jadi kenalah sentiasa touch up bagi mata tu nampak bersinar-sinar macam ada diamond gitu. Heheh. 

 

Jadi, kepada penggemar makeup, korang boleh dapatkan barang ni dekat HiShop. Jangan risau, produk yang aku review mesti harga mampu milik punya. Korang pun akan terkejut tengok harga eyeliner ni. Hehe. Dan aku rasa brand ni takda jual dekat kedai atau ada eh? Hmm aku tak pernah nampak dekat mana-mana lagi selain HiShop. Jadi nak tak nak, korang kena log in dekat HiShop jugak, okay?


Anything, korang boleh check it out dekat HiShop , okay?

Selamat membeli belah korang!

p/s: free samples tengah in stock. Apa lagi yang korang tunggu tu? ^^

No comments:

Post a Comment