Tuesday, November 6, 2012

Wawa Zac - Kawan baru

Selalunya aku mention nama orang dekat blog aku tapi bila orang mention nama aku dekat blog dorang, aku macam teruja nak baca. HAHAH! baca berkali-kali pun tak kisah. Walaupun kurang daripada 120 patah perkataan :) but yes, Thanks.

Selain daripada PinaMusa, Wan Zulaikha atau Wawa Zac pun dah 2 kali tulis nama Faizahazmi dalam blog dia. Wawa ni kawan CN sebenarnya but end up jadi kawan kita jugak sebab kita follow dia dekat Twitter. BHAHAHA! 

Lately tengok twitter dia, semua macam sedih je. Then semalam baru baca blog Wawa ni. Rupanya dia ada masalah. 

Wa, sabar tau :) Kalau dia sayangkan Wawa, dia akan cari Wa balik. Jangan sedih-sedih. Nanti Dean tak suka #ehtetiba . Bhahahaha :D 



Saya seorang stalker :)


No comments:

Post a Comment