Saturday, January 1, 2011

wish.


sebelum terlambat , Selamat Pengatin Baru kepada Kak Faen :)
Semoga kekal ke akhir hayat dan cepat-cepat dapat baby yar .
ok tkde picture during majlis tadi . eh ada tapi kt Upy lagi :)

Mula-mula memang taknk pegi kenduri ni tapi bila difikir-fikir baik pergi .
so pegilah . erm just nak ckp 3 hal psl majlis tu .
1st , kerusi pelamin sangat tinggi dan CANTIK .
2nd , Pengantin lelaki menguap atas pelamin ? err mana adab ? *sorry*
3rd , servis sangatlah tak bagus .

tapi yang lain , NICE !

Maaflah jika siPENGANTIN atau sesiapa yang terlibat terguris dengan tulisan saya .
hanya buat tatapan saya . ini blog saya :)


Bye 2010 and Hello 2011 !
Azam tahun baru ? hahaha . perlu ke ? okay .
Hanya berazam dapat menamatkan Latihan Industri dengan Cemerlang :)


saya hampir berjaya melupakan siDIA .
tapi kenangan kami berDUA terlalu banyak .
doakan supaya saya cepat melupakan siDIA yar .
Terima Kasih .

salam Tahun Baru .
take care . Bye .

No comments:

Post a Comment