Monday, July 5, 2010

taggy

Hai-hai-hai !
bosan ni . buat ni juk ? diambil dari Keena :)

Bekas kekasih saya adalah
- secreto :p

Saya sedang mendengar
-lagu Send It On by Miley Cyrus, Jonas's, Demi and Selena

Mungkin saya patut
- tidur tapi kejap lagi nak amik adik :(

Saya suka
-jumpa MR ZR , hangout dgn BFF :)

Sahabat-sahabat baik saya
- Pina, Ac, Teyka, Zera, Hafiz :)

Saya tak paham
- kenapa pompuan bila couple tk cukup 1 ?

Saya kehilangan
- hdp saya. dah berbulan pun :(

Ramai yang berkata
- saya sombong !

Makna nama saya
- kemenangan kot ?

Cinta itu adalah
- sabar -.-

Di suatu tempat, seseorang sedang
- membaca luahan blog saya . hahah :p

Saya akan cuba
-melukis dengan baik utk sem ini .

Ayat SELAMANYA membawa maksud
- Forever ... hahha

Telefon bimbit saya
-Nokia 5200

Bila saya terjaga dari tidur
- saya akan check hp saya :)

Saya paling meluat apabila
- orang paksa saya .

Pesta/Parti adalah
- So-Si-Al

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- tkde 1 pun yg comel. HARAP MAKLUM !

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
-18 kot ?

Hari ini
- aku ganti pose dan aku sakit kepala !

Malam ini saya akan
- on9, tgk tv, sms bf and tido .

Esok pula saya akan
- on9, tgk tv, sms bf and tido ?

Saya betul-betul inginkan
-gred CEMERLANG dlm drawing :(

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ni
- haa rimas rambut pendek2 ni .

Pusat membeli-belah atau arked permainan
- pusat beli belah.

Makanan Barat atau Jepun
- Western boleh ?

Bilik yang terang atau gelap
-Terang :)

Makanan segera adalah
- makanan paling muak ketika belajar !

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- Woii ! tutup lampu bilik aku !!!

Siapa yang anda nak Tagged?
anyone :)

No comments:

Post a Comment