Saturday, April 4, 2020

Happy Quarantine 💤

Assalamualaikum.

Finally aku bersiaran ketika musim COVID-19 ni. 

Gov dah perintahkan kena duduk rumah sampai 14/4. Nak menunggu 14/4 tu, fuhh bercinta ya amat. Adalah dua minggu lepas aku masuk office kejap untuk buat dokumen, seronoknyaaaa lalu highway! heee~

Perasaan gembira dia melebihi perasaan aku dapat makanan. hahahha. Tapi bila kena lalu roadblock, haaa kaki aku menggeletar jangan cakaplah. Padahal polis tak tahan pun. Tu lah, sejenis cuak nampak polis. Padahal polis ada je dalam rumah 😐

Ok apa lagi nak aku type kat sini. Aku takda idea nak type pun actually. Macam blur. Walaupun update blog ni pernah menjadi kegilaan aku suatu ketika dahulu tetapi sekarang macam nak sign in pun malas. Hahahaha. 

Nak update gambar, lagilah malas semalasnya.

Aktiviti harian aku kat rumah, basically sama je hari-hari. Takda yang luar biasa lagi buat masa ni. 

Aku tengah menunggu movie habis download ni. Semoga dia pantas dan tak makan banyak data aku. Aku nak movie date ni. Heheh and aku cheapskate lately 😎

Happy Quarantine, guys!

No comments:

Post a Comment