Friday, May 3, 2019

Selamat Berpuasa !

Assalamualaikum.


Puasa insyaallah akan bermula minggu depan and yes, I'm freaking excited and nervous sebab aku tak pergi ukur baju raya lagi. Kekangan masa yang dibuat-buat tu lah menjadi sebab kenapa aku tak pergi tempah awal. Marilah berdoa agar baju raya aku tahun ni siap dengan cemerlang. Amin.

2nd, sebelum aku mula buat apa-apa kerja harini, aku decided untuk login kat sini dulu. Type lah sepatah dua kata tapi nampaknya dah berpatah-patah kata dah ni aku merepek. Aku rindu nak nak login blogspot mahupun Thread tapi disebabkan kekangan idea dan hmm senang cerita aku malas ya rabbi, so memang takda lah aku nak login. Malam tadi pun, aku login, aku dah type panjang-panjang, upload gambar lepas tu aku delete 😫

Ya ya, mengada. Aku tau 😎

Aku ada banyak benda nak cerita dengan korang. Dari aku jadi AJK Kelab Bola adik sampailah ke majlis kat rumah nenek Sabtu lepas. Tapi tu lah, sebab aku pura-pura busy, jadi aku malas. 

Fokus aku sekarang adalah baju raya and siapkan folio Sejarah adik yang kena hantar sebelum 25hb. Dah lah baru 20% je siapnya pun. Semua isi aku cedok kat internet, yelah nak biodata kan. Biodata diri aku, aku tau lah. Biodata orang, Wikipedia lah jawabnyeeeeee.

Ok now apa lagi aku nak share sementara aku tengah into blogspot ni.
Hmm aku dah ada dua artworks atas meja ni, baru dapat pagi ni. So aku rasa aku dah boleh mengundurkan diri sebelum aku semakin galak disini 😅

Anw, Selamat Berpuasa gais 😊

No comments:

Post a Comment