Thursday, May 2, 2019

After a month 👾

Assalamualaikum.

I'm back people after a month away. 

Aku tak pernah sangka yang aku akan skip satu bulan tanpa update apa-apa dekat blog. Paling malas pun, akan ada jugaklah satu entri. Malas kali ni lain macam betullah. 

Oh Thread? Haa jangan tanya. Dah hampir lima bulan tak terupdate. Apasal tah aku ni. Mood nak menaip tu tak sampai-sampai, sampailah ke malam ni. 

Niat asal nak sambung folio adik tapi 

hmm nak transfer gambar kejaplah ...

dah transfered, hmm nak update blog lah. HAHAHAHAHAH  =_________=

Weh gambar makanan banyak gila dalam phone aku. Gambar paling latest, laksa semalam kat rumah nenek. Terpaling craving sepanjang minggu. 

Kenapa gambar kau pejah? Kenapa bukan gambar laksa?

Eh sukati aku lerrrrrrrr 😜

Aku dah ada draft untuk second entry tapi aku asyik typing - delete. Type banyak-banyak, upload gambar pastu aku delete. Mood tu tah kemana-mana ya ampun.

Dimanakah mood pejah yang suka merepek bagai nak gila tu? Mana-mana?!!

Entri yang ni pun, aku dah post. Pastu aku edit lagi tambah lagi ayat-ayat yang alahaiii sendu rasanya. Macam bukan aku yang type. Tak pernah-pernah aku type style buku, harini konon nak kelainan tapi hahahha macam pelik. Serious pelik.

Just not my kind of style.


mungkin aku perlu berehat seperti Belang? 
hmm mungkin? 
hmm mungkin tidak?
hahahaha aku dah lost ni. Apa aku nak type ni?

Serabutnya entri ni aku rasa ...
Hahahahahaha.

No comments:

Post a Comment