Monday, August 6, 2018

Lapar!

Assalamualaikum.

n/p: Angels Brought Me Here - Guy Sebastian 

Aku cuba login Blogger ni banyak kali tapi hampeh, asyik error je. Eh iolls perlukan hiburan untuk mata yang dah mengantuk ni. Tapi line sangatlah biadap ye malam ni. Eh tapi kan tiap-tiap malam pun macam tu sebenarnya.

10:40 pm, aku masih didepan laptop menyiapkan kerja-kerja yang terbengkalai yang dah berzaman dekat atas meja tu. HAHAHAHA. Berzaman tu takdalah sampai berbulan, berminggu baru 😝 Itu pun lepas aku dah berjanji nak submit esok pagi. Jadi, aku kenalah stay up sampai pukul berapa pun tak tau lah ni. 

Kepala aku dah swing habis ni, dari pagi aku teguk Nescafe. Tapi mata aku keep on kebawah. Itu bermaksud caffein tidak sebati dengan badan pejah ye atau bahasa mudahnya pejah dah mengantuk 😵 

Eh baru perasan, line terus hilang dari pandangan ni. KAU MEMANG BIADAP LINE. KAU MEMANG BIADAP! 

Aku tabah je tengok line ni, kejap full, kejap takda terus 😡

Haaaa aku lapar dah ni. Tapi tadi aku dah dinner sup ayam. Adakah aku perlu dinner lagi sekali demi keriangan perut seorang pejah?

YA! - suara-suara dari dalam kepala pejah 😆


11:20 pm, updated.
Aku baru lepas makan nasi dengan sup ayam kasih sayang masakan ma, bertemankan baba tadi. Wiwiwiwiwi ~~ 🙆 Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment