Tuesday, July 10, 2018

Oh Hi, fans! πŸ™‹

Assalamualaikum.

Hi korang! Amacam hari-hari terakhir raya korang? So far aku punya biasa je dari hari pertama. HAHAHAHAH tapi last week macam terseronok pulak, lain dari dari yang lain. Jadi, aku rasa last week punya raya adalah yang terBEST sekali 😜

And finally met my fans! Oh Hi, fans! πŸ™‹ I will call this person with a name called FANS.

Perkhabaran yang aku dapat tau two weeks before Fans nak fly KL. Masa ni nak percaya ke taknak, dah sebati dalam diri. Excited tapi haaa aku dapat agak Fans memain je ni. Yelah, kita strangers kan. Dan aku bukanlah orang yang suka-suka nak jumpa stranger ni. Aku macam scary sikit. Negative thinking. Hari demi hari, Fans confirmkan diri dengan date dia boarding. Ok, marilah nervous! HAHAHAHAHHA.

Fans nak jumpa Idola dia. Eh aku lah Idola dia tu πŸ’…

July 3rd, dia sampai agak lambat lah jugak sebab dah waktu tidur aku pun tapi disebabkan Busu dan family ada kat rumah beraya, jadi yaaa nggak apa-apa lah. Marilah menahan mata dan tangan dari kelihatan seperti parkison ye. Haaa aku kalau nervous memang menggigil tak boleh blah punya. Menggigil tahap tak boleh nak kawtim dah. Ku redha Jebat!

Masa aku tunggu Fans keluar dari kereta, which is aku tak nampak pun sebab aku is tak nampak waktu gelap ye. Aku toleh belah kanan dan ternampak satu bayang-bayang seorang manusia yang tinggi gilaa! Aku syak dia lah. Siapa je yang tinggi area rumah aku tu? TAKDA! hahahahahahhahaha nasib baik jiran aku tak baca blog ni.

Hi FANS!

Ayat pertama yang aku ucapkan untuk pertama kali bersua muka. Eh sebenarnya selalu je bersua muka antara Idola (aku letteww) dengan Fans tapi through video call lah pun. Tapi jumpa macam ni, malam tu adalah pertama kali. Nervous aku, korang jangan fikir. Aku sendiri tak tau nak describe macamana tahap level nervous tu. Fans tinggi gilaaa kot! Aku rasa dia tinggi Aiman Hakim Ridza atau pun Aliff Aziz. 

Jap, why dua orang ni? Sebab dua orang manusia ni je aku pernah jumpa in real life, yang bergambar bersama dan of course yang aku kenal. HAHAHAHAHA

Fans beraya till almost 11pm rasanya. Then sambung borak dekat bawah sebab Fans parked dekat jiran aku punya parking. So lepak dan lepak tiba-tiba ..

Kak, naik atas...

Zikri berkata. Marilah nyanyi lagu Ezlynn, Hi Hi Bye Bye. Hahhaha takdalah. Aku cakap bye, dan aku naik atas, and Fans pecut balik rumah kakak dia. And malam tu, sambung borak lagi -.- Not bad Fans 😽

Anyway, Thank you Fans sebab sudi datang beraya rumah Idola. Thank you jugak sebab makan bertambah mee sup yang ma masak tu. Thank you jugak sebab puji kek ma buat malam tu sedap sebab memang sedap pun! Non stop puji kek ma tu 😏 Suruh tapau taknak!

Ok guys, aku takda gambar dia pun. Kalau ada pun, eh tak payahlah share sini. λΉ„밀이야! πŸ˜ΉπŸ˜€ Nanti kalau ada pertemuan antara Fans & Idola lagi pada masa akan datang, akan ku cuba berselfie dengan Fans. Mesti susah kan? 

Sekian. Aku nak sambung buat kerja.

No comments:

Post a Comment