Monday, July 2, 2018

18 Syawal

Assalamualaikum.

18 Syawal dan aku belum update apa-apa pasal raya. Kekangan masa yang membantutkan perjalanan blog aku nowadays. Fuhh kau salahkan masa eh pejah? HAHAHAHHA padahal acik malas dek non. Takda masa. Nak makan pun takda masa atau bahasa paling mudah adalah MALAS. Biasalah pejah kan 😝

Nanti-nantilah, tunggu aku ada masa yang banyak, aku cuba update seround dua. Masa tu jangan korang dare skip setiap gambar yang aku tunjuk! Kalau korang berani, cubalah! Wahahahhahaha.

But yeah, banyak jugaklah gambar diri sendiri yang perasan awesome dalam phone. Ada yang muka aku jadi tirus lah apa lah. Ok yang itu, aku nak salahkan tudung. Aku beli salah material tapi raya kan, aku belasah jelah. Asalkan colour dia masuk. Kalau tak masuk, kita simpan je untuk raya tahun-tahun akan datang. Apa susah.

As for now, aku tengah siapkan kerja Annoying. YES I'M BACK WITH ANNOYING'S ARTWORK GUYS! hahahaha aku redha. Aku dah lama tak stay up kat rumah sampai lewat pagi untuk siapkan artwork. Lah ni, kena buat balik and rasa awkward gila lah sebab aku cepat mengantuk. OTP pun mengantuk jugak. HAHAHAHHAHAH

Apa lagi aku nak update kat sini sebelum aku sambung buat kerja?

Oh yeah, selamat berpuasa kepada yang puasa 6. Baru pukul 10, perut aku dah berkeroncong buat ana dah. Nasib IT tak dengar lah kat sebelah 😓 Aku, Faizah, memang suka memalukan diri sendiri dekat orang. Jangan jadi habit sudah. 


Terimalah gambar awesome dari seorang kakak yang awesome bersama adik yang kuat drama. Sepanjang raya, asyik berdrama je budak ni. Duit raya hilanglah, duit raya bagi kawan lah. HAHAHAHAHAH

No comments:

Post a Comment