Thursday, November 10, 2016

Terlampau banyak waktu terluang ..

Assalamualaikum.

Aku lapar ni. Kejap lagi lah makan. Belum time untuk aku makan lagi.

Sebenarnya aku tak faham dengan diri aku sendiri. Diri orang lain aku tak kisah pun. Hahah. Eh kenapa pulak tak faham dengan diri sendiri kau ni pejah? Yelah, kalau orang lain, dia tau apa dia nak. Aku? Semua benda yang aku plan, semua tak jadi. Konon pagi tadi nak singgah beli asam kegemaran, eh tak jadi. Nak singgah 7eleven beli soya pun tak jadi. Aleh-aleh beli nasi kerabu je sebab Dayah minta tolong belikan, tu beli sekali untuk diri sendiri. Itu je. Amenda tah -.-'

Aku mengantuk ni. Kononlah nak tidur kejap, end up aku keluar awal sebab teringat Dayah minta belikan nasi kerabu. Nasib baik ingat. Kalau tak? HAHA kesian budak tu, takda benda nak lunch. 

Oh lama tak cerita pasal barcode. Heh barcodes tak siap lagi pun. HAHAHA. Semalam manager aku dah tanya, dah siap ke? Nanti print bagi saya .. macam-macamlah. Gigihlah aku convert to PDF semalam dekat rumah. Senang convert dekat rumah sebab boleh compile semua dalam satu file. Kalau kat office, kena asing. Bayangkan kalau ada 50 A5? Tak ke jadi 50 files nanti? Eh semaklah kan. So compile je jadi satu file, senang keje aku, senang mata aku nak tengok. Ha!

Dah lah, aku nak print barcodes yang aku dah convert malam tadi. Pastu nak potong stickers yang superbanyak atas meja ni. Malas weh! Last time aku saja je tak potong kecik-kecik sebab banyak en, kali ni manager aku suruh potong. HAHAHA. Memang niat aku kali ni nak potong pun. Sebab 'banyak' sangat waktu terluang aku lately. Kekekekke :)

5 comments:

  1. Replies
    1. HAHAHHAHA! Biasalah banyak waktu terluang kan? Banyak sangat sampai tukar itu tukar ini. Wakakkakaka!

      Akak pun nampak macam banyak waktu terluang sampai 2x komen post yang sama? heheh

      Delete
  2. Done follow , sudi2 lah jenguk ke blog kite http://xshedena.blogspot.my/

    ReplyDelete