Sunday, November 6, 2016

Malam Gegar Vaganza

Assalamualaikum.

10:50pm, sedang menonton Gegar Vaganza live dekat rumah, HAHAHA, Acah-acah dekat MBSA -.-' okaylah tak kelakar kan. Heh!

Eh terasa lama tak update. Alhamdulillah keadaan kesihatan semakin baik. Setelah sekian lama, akhirnya tumpas jugak. Menggigil teruk betul Jumaat lepas. Paling kelakar, bila satu dept aku cuti hari yang sama, Hahaha, Dayah siap whatsapp berjanji ke kak cuti sama-sama? Eh jeles ke? HAHAHA. Nama pun berjiran, haruslah cuti pun sama-sama. HAHAHA dan dan sangat.

Eh macam tak sampai point yang aku nak cerita malam ni. Mata pandang laptop sambil key in markah exam, telinga dekat Gegar Vaganza. Kepala dah tingtong sebab dari semalam tidur tak puas. Kalau makan ubat, lena kemain. Semalam tak makan sebab memang rasa badan letih, eh aleh-aleh 3:30am baru boleh tidur. Itu pun paksa diri. Kalau tak, sampai pagi lah aku berjaga.

Dah lah. Nanti esok-esok aku cerita lagi. Semoga videos dapat download dengan cepat. Aku nak tidur ~~

No comments:

Post a Comment