Thursday, July 16, 2015

#projekSF

Assalamualaikum.

Aku tengah bosan sebab kerja takda (dah siapkan tadi) lepas tu terasa office sunyi walaupun radio pasang je. Ada dua tiga orang on leave, yang sales keluar, so ada berapa je kan? Aku tengah bertabah nak tunggu lagi empat jam untuk balik. Lama nyaaa~

Aku baru teringat yang #projekSF aku tak siap lagi. Gigihlah siapkan sebelum pergi kerja tadi. Fuhh, terus tarik nafas lega bila dah siap. Aku rasa tahun depan aku taknak buat #projekSF ni lagi lah. Penat. Rasa macam leceh. Hhahaa padahal dari tahun lepas aku dah buat. Yang pelik tahun lepas siap awal kot. Pemalas sangat ni.

Embedded image permalink 

#projekSF

Kenapa #projekSF ? Since aku suka letak cartoon dan ada warna tema untuk sampul D.I.Y aku, kalau tahun lepas, Looney Tunes dan warna merah menjadi wakil, tahun ni, aku pilih Bart Simpsons dan warna kuning sebagai tema tahun ni.

Kenapa Bart Simpsons? Sebab masa aku tengah fikir cartoon yang sesuai untuk warna kuning, aku terfikirkan Tweety tapi bila mengenangkan Tweety dah buat untuk tahun lepas, aku tukar. Aku macam tengok video Yonghwa dekat YouTube and aku nampak Simpsons, so yeah!
S - Simpsons / F - Faizah = #projekSF
Aku buat banyak tapi aku mampu untuk gunting 45 pcs je. Cukup-cukup untuk cousins aku. Heheh iolls tak rajin sangat lately. Kalau aku rajin balik nanti, aku sambung gunting lagi 20 pcs ye.

Okay, aku nak naik gym kejap. Kejap lagi sambung eh!

1 comment:

  1. Sepatutnya 46 kan? Akak punya mana?? Mana?? Mana??

    Happy eid my dear!!

    ReplyDelete