Thursday, March 12, 2015

Batuk oh Batuk.

Assalamualaikum.

Aku tengah amik mood untuk start keje pagi ni. Batuk aku pun, hmm tak tau bila nak baik. Aku harap dia baiklah sebelum hujung minggu ni. Ubat dah tiga kali tukar tapi sama je. So dah penat. Dah dua hari pergi office pakai mask sebab tak tahan. 


E siap bagi Strepsils, suruh legakan tekak katanya. Dan Strepsils tu bau ubat dengan bau hospital okay. Mula-mula tak boleh masuk jugak, tapi aku belasah jelah. At least tekak lega.
 

Hari mask jugak. Dan aku dah rasa lemas pakai mask ni. Kesian officemates / kaum keluarga sebab kena dengar batuk aku. Sorry ye semua. Bukan ini ku pintaaa T_T

Dah, aku nak buat artworks. Nak siap sebelum 6.30pm esok. Alamatnya tengahari ni aku tak lunch lah. Nasib baik aku dah beli sesiap roti tadi. Bye.

No comments:

Post a Comment