Tuesday, December 30, 2014

Maggi Royale

Assalamualaikum.

Aku takdalah free sangat sekarang. Tapi sebab takda kerja, so aku curi masa update sikit. Heheh. Dalam masa aku sibuk, aku sempatlah blogwalking. Ni paling fav aku buat dari zaman sekolah sampai sekarang. Macam-macam blog aku terjah. Dari blog backpacker sampailah ke makanan yang meletop! Tu paling fav dari semua. Rasa macam nak makan je.

So last week rasanya. Haha serious aku lupa pasal benda ni. Aku ada baca blog Kak Filla pasal Maggi Royale yang baru tu. Ok sebelum tu aku ada baca kat blog CikEpal jugak. Senang cerita aku baca dua blog tapi entri yang lebih kurang.

Aku join lah sesaja giveaway Maggi Royale kat blog Kak Filla. Takdalah harapan tinggi menggunung since aku rasa macam dah lewat aku email. Giveaway tu bukan untuk aku, Kak Filla kata untuk diberikan pada family members / kawan-kawan / peminat atau sesape lah kan yang berada diluar negara.

Aku langsung tak terfikir kawan-kawan aku kat luar negara sana. Hahah! Aku terus google, cari alamat FNC. Hahaha! Lepas tu, takut salah, aku gigih tweet Kak Norlee tanya alamat FNC. Nak tau sama ke tidak lah. Fuh, nasib sama. Terus aku send email tu dekat Kak Filla.

Lepas hantar email, aku asyik refresh email aku je. Sebab aku ingat dia akan reply directly. Tapi takda pape pun. So aku memang dah lupalah pasal ni.

Tiba-tiba semalam (tengok gambar bawah)
 

Email iolls no 2 kau !! Terus teruja gilaaaaaa !! Terus skype Kak Sally, kakao dengan Kak Paan, LINE dengan Kelly. Hahaha! Gigih sangat. Macam tak percaya boleh dapat pulak. 

Jadi kepada JUNG YONGHWA , semoga anda bergembiralah makan Maggi Royale tu nanti. Mohon share di SNS ye nanti ^^ 

Kbai.

p/s: Aku sendiri belum berkesempatan rasa dua flavor dari Maggi Royale ni. Hiks!

2 comments:

  1. Hahahha...untung la nak oii...abg makan megi korea :P

    ReplyDelete
  2. hahhaha tau takpe. Yang bagi pun tak merasa lagi kak oiii -.-'

    ReplyDelete