Sunday, September 21, 2014

Mersing.

Assalamualaikum.

Hahaha terkejut tak nampak post awal pagi? Okay actually aku belum tidur since 5.30am (hari Sabtu), sekarang dah Ahad kan. So almost 24 jam aku berjaga *tepuk bahu*. Hmm aku baru sampai dari Mersing. Serious talk, perjalanan jauh buat aku jadi penat gilaaaaa~ Bukan penat apa tapi penat duduk. Sakit pinggang iolls -.-' 

So tadi lebih kurang 2am, baru sampai rumah CikYah. Sekarang ni saja lah nak update sebab KakNana tak boleh tidur. Temanlah konon-kononnya, tu update apa-apa yang patut. Hehehe~ Since kat office tak sempat kan. Ni ada lagi post yang tergendala. Well Kak Sally, Fe buat next week ok? Insyaallah kalau tak busy :D

Anw Selamat Bertunang maksu Nor dengan Afiq. Maafkan anak buah mu ini kerana tak dapat datang. Busy kerjaaaaa~ Nasib baik Jumaat malam singgah kejap tengok maksu. Hehe so tak rasa bersalah sangat. :)

2.06am, aku mintak diri lah eh? Penat gilaa badan. Selamat Malam Yonggg~ eh? Haahhaha! Selamat malam semuaaanyaaa ^^

2 comments:

  1. lambatnya next week..?

    *merajuk bawah meja mcm kes sedih x dapat g Manila haritu

    ReplyDelete
  2. hahahhaa! akak, fe dah buat dah. Gigih perah otak fikir apa fakta diri sendiri.

    ReplyDelete