Wednesday, September 4, 2013

Safiah Abu Kassim

Assalamualaikum.

Minggu ni sibuk sikit dengan artworks yang kian melambak atas meja je. Hhehe tipu sangat. Padahal ada dua tiga je. Minggu ni dan minggu depan ialah minggu untuk re-edit artworks semua ni. So akan jarang update lerr. Kalau dah bosan menggila, barulah up satu entri. Itupun kalau rajin. Hehhe.

Harini update pun sebab nak war-war kan kepada semua orang tentang birthday kawan masa praktikal sesama haritu. Dah lama, dan masih berkawan. Alhamdulillah. Walaupun susah benar nak jumpa dia aku, hehehe tapi masih berhubung melalui medium-medium seperti wechat/skype/fb ye :) 

Anw kalau bab merepek memang bagi kat aku. Aku hebat benda-benda macam ni. Eh terRIAK sekejap. Hehhe.

4hb September, yakni harini, adalah birthday kawan tepuk dahi aku yang sangat happening dan gilaa macam aku jugak. Hahahha. Sumpah minah ni senget tahap tak dapat dibendung. Hahah mati aku kalau dia baca.

Happy Birthday to you ..
Happy Birthday to you ..
Happy Birthday to Fyahhhh ...
Happy Birthday to youuu

Special friends are a rare find, but am I glad that you are one of mine! I have three wishes for you on your birthday. 

First, I wish that this Birthday teaches you something new and beautiful. Second, I wish that you have a day that you'll remember forever with a smile. And third, I wish that such days keep coming in every single day. Happy Birthday to a friend I'll never forget!

Selamat Ulangtahun yang ke22 cik Safiah Abu Kassim

No comments:

Post a Comment