Thursday, April 26, 2012

Sedia kala


Menikmati hari-hari terakhir di office bukanlah susah pun, seriously senang sangat. Hahaha! Dulu masa practical, adalah rasa takut atau bahasa mudahnya CUAK untuk lalui hari-hari terakhir. Yelahkan takut resultnya, lulus ke tidak.

Mula-mula nak bagi surat adalah perasaan takut dan gementar, ha seriously menggigil satu badan. Biasalah kalau dah parkinson tu kann.. hewhewhew. Tak suka bila ditanya soalan yang sememangnya sudah elok ditaip didalam surat formal tu -_- so baca jelah. 

Terpaksa menipu sebab nak bagi alasan yang masuk dek akal manusia zaman sekarang.  Takkanlah nak bagitau gaji ciput, kerja banyak kat bos, ye dak? So bagi alasan terbaik untuk remaja macam saya ialah nak sambung belajar.  Tapi ku selitkan juga tentang perniagaan yang kini diusahakan oleh family. Nak jugaaakk !

Dalam surat tulis 30 April adalah hari terakhir perkhidmatan di office tapi diminta untuk berkhidmat selama sebulan lagi, means 4 Jun la baru ku katakan BYE kepada warga office. Eh sedih pulak tetiba :’( tahun depan dah tak boleh attend office’s dinner lagi. Kau menggelabah! Eh gaji naik untuk part extent :)

Masa practical kena extent SEMINGGU, masa kerja kena extent SEBULAN. Ini belum permenent lagi, kalau permenent, mungkin suruh extent SETAHUN lagi sebelum berhenti. HAHAHA! Aneh-aneh je office ni -.-

Jun nanti hari-hari saya akan seperti sedia kala. Bangun pagi jaga adik, kemas rumah dan senang cerita ku jadi babysiter. Mungkin saya akan mula meniaga setiap hari di CS’s? Insyaallah kalau ada permintaan yang tinggi. Serious aku over! Hahahaha

Semakin hampir dengan target sebelum 21st ! excited ^,^
Okbai.