Monday, June 21, 2010

berpuasa :)


Assalammualaikum teman-teman .
Apa khabar ? harap semuanya baik-baik hendaknya :)
terasa aneh bila saya memulakan perbicaraan ini dengan
bahasa yang cukup indah bagi saya .
jarang saya menggunakan bahasa ibunda saya di laman saya ini .
tetapi entahlah . tiba-tiba ingin berbahasa pulak .

harini saya berpuasa bersama Baba dan Ma Ina .
kami hanya bersahur dengan nasi dan Ikan Selar Masak Kicap .
itu sudah membuatkan saya kenyang . terima kasih Ma :)

hari ini cuaca sangat bagus . tidak terlalu panas dan tidak terlalu sejuk .
oh pernahkah saya memberitahu bahawa di tingkap bilik saya ada sarang tebuan ?
oh itu semalam . sekarang tidak ada lagi . telah DIHAPUSKAN oleh baba .
baba sangat berani !

sekarang saya masih dirumah . jam pula sudah menunjukkan pukul 1.19 tengahari .
saya belum mandi lagi :) saya minta izin dulu yer .
semoga kita dapat bersua kembali Wahai Laman :)
Selamat Tinggal .

Terlupa !

Selamat Ulangtahun ke 8 Bulan Sayang ♥

No comments:

Post a Comment