Friday, May 3, 2024

Raya Raya Rayaaa

Assalamualaikum.

Tahun ni walaupun aku rasa raya agak sendu tapi not bad jugaklah, sebab ada 2-3 open houses aku pergi and mostly adalah dari Poundmates. Dengar-dengar lepas raya pun ada dari our PoundPRO. Itu kena nantikan. Hehehe.

Kita mulakan first raya celebration. Fuhh meriah. 

Time ni macam segan sebab first aku lambat sebab i is busy lah. kemas rumah, kemas baju apa semua lah kat rumah tu. ni pun macam nak pergi ke tak ke camtulah. tapi finally sampai jugak. kenyanggg. wee~

Seterusnya ...

  

ASC Hup Hup Raya 2024
Aku tak bawak pape sebab hahaha aku pun tak tau nak bawak apa. Meriah weh. Cumanya sebab pakai baju kurung, aku tak rasa nak buat pound. HAHAHAHAH biasalah faizah kan malas tapi kan, masa aku duduk belakang tengok the rest pound, aku rasa something macam "bestnyaa pound" tapi tulah, MALAS. 

Then Jumaat, pickup FANS dekat tempat drop off lepas balik kursus. Selepas seminggu, ayerr rinduuuuu dengan partner ayerr 😜


Then kita try Taco Bell.Well, tbh, kita berdua prefer Stuff'd dekat Mid Valley. Lagi sedap and berbaloi lah rasanya. Heheheh.

Malam tu, Kak Miir ada buat makan-makan dekat rumah dia. Our first impression was WOW!

 
 

Rumah cantik. Makanan sedap. Disebabkan makanan sedap sampai kenyang gilssss. Thank you Kak Miir and family :)

Since Sabtu ingatkan nak pergi beraya rumah Kaklong sebelum she's pop (getting new nephew!) tapi jem gilakkkkkk wehh area Dengkil/Kota Warisan. then macam hmm singgahlah rumah Reen (Pound gang). So singgahlah kita. 

 

Tak sempat nak makan sebab sampai-sampai je dah berborak tak ingat dunia. HAHAHA. Sempat minum je. Tau-tau dorang ajak balik. Lalu pulanglah. Yey rempuh jem lagi 😂

Sampai je rumah Kaklong, dorang semua takda rumah.
HAHAHAH padan muka tak bagitau nak datang.

No comments:

Post a Comment