Sunday, January 8, 2023

Happy 2nd Anniversary, Love!

Happy 2nd Anniversary, Love!

Terasa macam dah lamaaaaaaa sampai confuse, dah berapa lama ni kiteorang kahwin? setahun? dua tahun? tiga tahun? confuse mak, nyah. 

Fuhh, diam tak diam dah dua tahun. Dua tahun jugaklah seorang FANS berjaya melayan kerenah seorang Faizah yang tah apa-apa kadang-kadang tu. Long wayyyyy to go! 😁

Tiba-tiba sentap. Tiba-tiba berangin satu badan. Tiba-tiba gila. Tiba-tiba ajak pergi MCD drive thru sebab nak chocotop. Tiba-tiba ajak makan shawarma. Lahh mental eh Faizah?

Alhamdulillah, FANS melayan. Kalau dia tak melayan, dia order je kat foodpanda tu. Dia kalau dah sampai rumah, memang macam kena gam. Malas nak keluar balik. Tapi that's not my problem. HAHAHAHA 😂

To my dear husband, thank you for all the little things and the big things that you do. We may have some bad, some ups and downs, but I am lucky to have shared them all with you. Walaupun kadang-kadang tu rasa berapi je. HAHAHA.

Looking forward to celebrating many more anniversaries, full of love and laughter together 💋💖

Happy Anniversary, dear husband 💜

No comments:

Post a Comment