Wednesday, August 10, 2022

Next Week Planning

Assalamualaikum.

On my 3rd day of staying at home. Today and tomorrow, I got FANS accompanying me cos he is sick! Hopefully, he is getting better cos I cannot do much as prepare food or anything.

Kesian dia.

So yeah, bosan rupanya terperap dalam bilik je. But I think I rehat cukup sangat. Hahaha. Kalau next week masuk office, cakap penat jugak, tak tau lah nak cakap macamana. 

What am I gonna do lepas masuk office next week? Check the files! Ya Allah mesti banyak gilaaaa kertas atas meja. Confirm! oh and apply cuti for 18th. To hospital again. Banyak eh cuti Faizah? hmm.. 

Badan masih sakit. Kepala pun masih weng sana weng sini. Cepatlah sihat. Emails office pun dah dua angka tu. Seram nak bukak semua. 

Get well soon, myself.

No comments:

Post a Comment